Установка пневматической подвески

Установка пневматичної підвіски

Перевага:

  • збільшення вантажопідйомності;
  • зниження бічних кренів і розгойдувань в поворотах і при нерівномірному завантаженні ТЗ;
  • зниження поздовжніх розгойдувань при розгоні / гальмуванні і проїзді через перешкоди;
  • збільшення ресурсу роботи елементів штатної підвіски;
    — поліпшення керованості і стійкості ТС;
  • амортизація коливань кузова на дорогах зі зношеним покриттям. Найкраща установка пневматической подвески тут.

Складові елементи пневматичної підвіски:

Пневморесори з комплектом кріплення. Комплект кріплення розроблений індивідуально під кожну модель ТЗ з урахуванням особливостей конструктивного виконання штатної підвіски.
Високопродуктивний масляний компресор вуличного виконання розрахований на підтримку тиску в системі до 12атм.
Сталевий ресивер об’ємом 6 літрів для підтримки тиску в пневморесорах, що виключає часті включення компресора.
Система управління. На вибір пропонується автоматична або напівавтоматична система управління пневматичною підвіскою.Установка допоміжної пневмопідвіски не вимагає узгодження і реєстрації змін в конструкції ТЗ у відповідних інстанціях, так як штатна підвіска і конструкція ТЗ в цілому не зазнають ніяких змін. Допоміжна Пневмопідвіска призначена тільки для ТЗ обладнаних системою ABS.

 1

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *